Wilt u uw telefoonabonnement overzetten naar een andere naam of een nieuwe telefoon? Of is uw gsm-abonnement afgelopen en wilt u overstappen van gsm-provider? GSMFixZone uit Voorburg biedt verschillende abonnementen van divers providers aan. Ook vindt u hier mobiele telefoons van alle bekende merken. Geen klant is hetzelfde en daarom is ook geen enkel advies hetzelfde. Als u bij ons langskomt, stellen we u allerlei vragen over uw bel- en internetgedrag. Vervolgens geven we u een aanbod op maat als u voor een nieuw gsm-abonnement wilt overstappen van gsm-provider.
Goede service als u uw telefoonabonnement laat overzetten
Wij helpen u graag bij de aanschaf van een nieuwe telefoon en/of een nieuw abonnement. Heeft u een keuze gemaakt voor een abonnement met telefoon van Vodafone of een ander merk? Dan kan het zijn dat het in bepaalde gevallen voor u interessanter is dat u voor het afsluiten van een nieuw gsm-abonnement gaat overstappen van gsm-provider. Wij regelen deze overstap graag voor u. Naast het overzetten van uw telefoonabonnement, kunnen we bovendien zonder extra kosten uw persoonlijke gegevens overzetten van uw oude telefoon naar uw nieuwe telefoon. Deze service, die wij ook aanbieden als u voor uw gsm-abonnement wilt overstappen van gsm-provider, vinden wij heel gewoon en doen we graag voor u. Zodra u onze winkel verlaat na het overzetten van uw telefoonabonnement, is uw telefoon klaar voor gebruik. Bovendien kunt u bij ons ook een verzekering afsluiten voor uw telefoon. Zo bent u goed verzekerd als uw telefoon schade heeft.
Met/Zonder afspraak
Reparaties in +- 30min klaar
Privacy gewaarborgd
Data blijft behouden
Originele onderdelen
Hoogwaardige reparaties
Garantie
Bij iedere reparatie
Doe de verlengingscheck
Heeft u een nieuwe telefoon en wilt u uw telefoonabonnement overzetten? Kom dan langs in onze winkel. Als u wilt overstappen van gsm-abonnement naar een nieuwe gsm-provider en daarom de einddatum van het huidige abonnement wilt weten, kunt u ook online bij ons terecht. Vul het onderstaand formulier in, zodat wij voor u checken wanneer u kunt verlengen of de overstap kunt maken. Kies bijvoorbeeld voor een een Sim Only-abonnement, als u uw huidige telefoon wilt blijven gebruiken of al een nieuwe heeft gekocht. Voor meer informatie over onze diensten als het overzetten van uw telefoonabonnement neemt u contact met ons op door te bellen naar +31 (0)70 216 5180. Aarzel ook niet ons te vragen naar de mogelijkheden van telefoonreparatie bij onze experts.