Snel contact opnemen? +31 (0)70 216 5180 info@gsmfixzone.nl

Wilt u uw telefoonabonnement overzetten naar een andere naam of een nieuwe telefoon? Of is het  abonnement van uw gsm afgelopen en wilt u overstappen van provider? GSMFixZone uit Voorburg biedt verschillende abonnementen van divers providers aan. Ook vindt u hier mobiele telefoons van alle bekende merken. Geen klant is hetzelfde en daarom is ook geen enkel advies hetzelfde. Als u bij ons langskomt, stellen we u allerlei vragen over uw bel- en internetgedrag. Vervolgens geven we u een aanbod op maat als u voor een nieuw abonnement voor uw gsm wilt overstappen van provider.

Goede service als u uw telefoonabonnement laat overzetten

Wij helpen u graag bij de aanschaf van een nieuwe telefoon en/of een nieuw abonnement. Heb jij een keuze gemaakt voor een abonnement met telefoon van Vodafone of een ander merk? Dan kan het zijn dat het voor u interessanter is dat u bij de aanschaf van een nieuw abonnement voor uw gsm gaat overstappen van provider. Wij regelen deze overstap graag voor u. Naast het overzetten van uw telefoonabonnement, kunnen we bovendien zonder extra kosten uw persoonlijke gegevens overzetten van uw oude telefoon naar uw nieuwe telefoon. Deze service vinden wij heel gewoon en we doen het graag voor u. Zodra u de onze winkel verlaat, is uw telefoon klaar voor gebruik. Bovendien kunt u bij ons ook een verzekering van bijvoorbeeld Vodafone afsluiten voor uw telefoon. Zo bent u goed verzekerd als uw telefoon schade heeft.

Met/Zonder afspraak
Reparaties in +- 30min klaar

Privacy gewaarborgd
Data blijft behouden

Originele onderdelen
Hoogwaardige reparaties

Garantie
Bij iedere reparatie

Doe de verlengingscheck

Heeft u een nieuwe telefoon en wilt u uw telefoonabonnement overzetten? Kom dan langs in onze winkel in Voorburg. Als u wilt overstappen van provider en daarom de einddatum van het huidige abonnement van uw gsm wilt weten, kunt u ook online bij ons terecht. Vul onderstaand formulier in, zodat wij voor u checken wanneer u kunt verlengen of de overstap kunt maken. Kies bijvoorbeeld voor een een Sim Only-abonnement, als u uw huidige telefoon wilt blijven gebruiken of al een nieuwe heeft gekocht. Voor meer informatie over onze diensten als het overzetten van uw telefoonabonnement neemt u contact met ons op door te bellen naar +31 (0)70 216 5180.

 
  • Hoe wij omgaan met je persoonsgegevens kun je lezen in ons Privacy beleid
 
 
Rectangle 2

Onze providers

lebara_logo
t-mobile_logo
tele2_logo
kpn_logo
hn_logo
BR_Logo-Samsung
ring_sm